Pienestä kiinni

12 06 2014

Kyllä on ihmisen hyvä joskus ärsyyntyäkin. Tänään sitä on tapahtunut ainakin kahdesti ja samasta syystä. Syy on se, että kaupassa tahi muussa ostoliikkeessä myyjä on kehottanut ihmistä tekemään omat työnsä. Ensimmäisen kerran R-koiskin (nimi muutettu)myyjä ”hienovaraisesti ohjasi” ihmistä siihen, että arpavoittoa lunastettaessa pitäisi koko arvan raaputuspinta raapia pois koska myyjän aikaa kuluu siihen hommaan ihan turhaan. Jaahas. Toinen kerran ärsytyskynnys nousi lähiliidelissä kun ihminen säädyllisiä nektariineja löytääkseen nosti kolme homeista nektariinia sisältäneen laatikon syrjään, jotta pääsi käsiksi toiseen laatikkoon ja pussia sulkiessa myyjäsetä sitten ohjasi ihmistä, että laatikko tulee nostaa takaisin toisen päälle, jotta pysyy hylly siistinä. Siis eikö se myyjä ole siellä juuri sitä varten, että hylly pysyy siistinä? ja missä todellisuudessa ne homeiset nektariinit ovat siistimpiä kuin laatikolle tuoreempia? Kysyy nim. helpostipa tänään vituttaa.

Mainokset

Toiminnot

Information

2 responses

12 06 2014
Kirsikka

Minoon tähän asti raaputtanut sen tarkistusnumerokohdan ihan raaputtamisen ilosta, mutta ehkä en enää viiti. Ihan solidaarisuudesta sua kohtaan. Nektariinilaatikkoruikuttajalle oisin varmaan sanonu, että heti kun ei homeisia nektariineja myydä, voin nostaa laatikon takas. Uskomatonta.

12 06 2014
Viiu

musta on vissiin tullu taloudellinen raaputtaja.. 🙂

mut joo, tänään harmitti, että tyrmistyin nektariinilaatikkoruikuttajaan niin pahasti et en keksiny mitään nasevaa kuittia.

Sano vaan

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




%d bloggers like this: